יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

kosher4u.eu

אז איך מסתדרים במקום כמו המבורג ללא אספקה סדירה וקבועה של אוכל כשר?
עקרונית, התשובה היתה אמורה להיות "אז זהו, שלא". אבל התשובה היא כן. הרבה בזכות יוזמה נהדרת של בעלי החנות King Food באנטוורפן. הם יצרו חנות וירטואלית בשם kosher4u ומספקים משלוחים של אוכל כשר לפי הזמנה שאותה עורכים באתר.



ניתן לשלם לאתר באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית. אישית, אני משלם בכרטיס אשראי מכיוון שהעברה בנקאית תעכב את יציאת המשלוח עד להעברת הכסף לחשבון הבנק של בעלי האתר בפועל. מה שיכול לקחת גם שלושה ימים ובכך לעכב את ההזמנה.

האתר מתוחזק באופן קבוע ומתעדכן גם בהתאם לחגים. כך בפסח תוכלו למצוא שם מחלקה למוצרים כשרים לפסח (בדר"כ האתר עצמו סגור בחול המועד פסח לצורך תחזוקה. כך לפחות היה בשנה שעברה); בחנוכה תוכלו למצוא פינה מיוחדת לחנוכה עם חנוכיות, נרות, מטבעות שוקולד כדמי חנוכה ועוד; וכך הלאה.

האתר תומך באנגלית, עברית, הולנדית וצרפתית.

אישית, אנחנו מזמינים משם בערך פעם בחודשיים. מחירי המשלוחים עצמם אינם יקרים כלל (לפחות להמבורג) וכרגע ניתן לבצע משלוח ב-9 יורו למשלוח של עד 25 ק"ג לכל מקום בגרמניה. 

ניתן להזמין גם מוצרים קרים/קפואים. אלו נשלחים בארגז קלקר עם קרחוניות קטנות בכדי לשמור על הקור. בחורף אין בעיה עם זה, גם אם המשלוח מגיע אחרי יומיים, מכיוון שמספיק קר בחוץ. אבל בקיץ אנחנו מעדיפים לבצע משלוח אקספרס (15 יורו ל-25 ק"ג) בכדי שהמוצרים הקרים לא יתקלקלו. אבל אם אתם לא מפחדים מקלקול בטן, אתם יכולים לנסות... :)

באתר תמצאו מוצרים בכשרות מקומית וגם מוצרים מישראל (אפילו מילקי של שטראוס!).

בקיצור, יאכלו ענווים וישבעו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה